BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


Selasa, 26 April 2011

HIJAB (!)

cun kan ? XD . haha

aw AWW !

MODEL 2011 ;)

 NGEH NGEH ;) . 


     hey penyebok :) , welcome to my blog . im owner for this BELOG , follow me yahh , i'll follow you back later . thenks :) . wahh ! komain lagik aku nie . hey , saye berhijab . comel kan saye ;) . terima kasih so MUCH . haha . semalam kn kn , kite pergi MENGEDIK dgn bie kite ,  beshh tau ! SEMPOI ;) . besh lar . pergi pon sebab nak BUY something , lepas beli . ap lagik . berPOSING sakan . tuh laa hobi aku , bie pulak tukang kuli amek pich aku . HAHA . eh bukan lah sayang , kite gurau-2 . KIHKIHKIH | . mm , lepas penad lah berposing mengalahkan model TOP OF THE YEAR , pegi makang di mcd . FEBRET kami berdue . ngeh ngeh , pastuuu kan . saje pergi survey masok roxy tuh haaa . GRR ! mmg xboley masok . geram jekk tengok , tunggu lah . aku nakk jugak baju tuh . kau tunggu tau baju :) . ngeh ngeh . BIE ! kite nak jam ROXY tuh . janji eaa ? BELIKAN nanti . nakkk jugakk ! tak kireeee . tau ! sayang kite kan ? OKEY ! tak kesah bp lame pon . tetap nak jugak . terima kasih ! hehe . | OKEY ker aku berhijab tuh ? booladd tak ? kehkhekhe . bie lar , saje suruh aku pakai . aku pon pakai lah dan itu hasil nye . thenks jugak dekad cousin aku tolong aku melilitkan NYE ! HAHA . nampak benowww tatao~ HEHEH . 






EH ! NIE aku punya . KAU jgn GATAL BITCH !
pstt pstt | SAYA SAYANG AWAK MH | muahh MUAHHH | jgn GEDIK TAUU |

Tiada ulasan:

Catat Ulasan