BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 16 Mac 2011

aku SUNYI kau tahu ?



salam satu malaysia readers and stalkers ;)


   hey ! lame jugak aku tak mengepose cite cite y baru . malas ler . takde MUD nak taep taep . n this nite . tetibe MOOD nie datang gase cm na menaip panjang-2 . al maklum la . hari nie tangan nie takde na taep pape . HP aku . satu hari . takde mcg dari ' BIE ' . erk ? kenape ? aku saje tanak text kau . aku na tengok . kau ingad tak dekad aku . rupe-NYE . sikid pon kau takde na text aku . ke num HP aku pon kau da lupe . mcm tu eh ? SUMPAH . aku tenga rindu kau . n aku tahu . kau takan na text aku . sebab EGO kau . ye! aku kenal kau lah ;( . sorry lahh . ape salah aku dekad kau pun aku tatahu . smpai satu hari nie sikid kau ta contct aku PIZAL ! huh =.= . dare you . takpe . kau HAPPY kod buad aku mcm nie . TAPI aku sedey . biar LAHHH . diry aku y sedey kan ? takde sape KESAH ! kau kesah ta ? err ? =.= . tq lah sebab buad mcm nie dekad aku . diam kan diry satu hari nie . kau suke mcm nie kan . :( ! 
  
    bye~ . ILY ! IMY ! INY ! mohdhafezal ;(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan