BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 18 Mac 2011

KEPALA HOTAK SERABOD !



GAHHH ! hello blogger ;) . salam satu MALAYSIA :]

        okey ! title hari ini . SERABOD ! ak tatao kenape serabod sangad PALE HOTAK aku nie . pahal ha ? aku pon ta faham dengan diri aku nie ha . =.=! grr . shittt , dengan sume org aku takde MUD . ak malas nak LAYAN sume orang . aku takde MUD . aku SERABOD tahap LANCIAUUU ! =.= .gase na jerid kuad kuad jek . ntah APE APE jek dalam pale HOTAK aku nie . na kate gaduh dgn die . okey je kod . die layan aku OKE . aku jek y layan die mcm POKIMAK =,= . sorry bie . aku takde niad na mcm nie . KAU tahu tak kenape aku mcm nie ? kalau kau tahu . TOLONG bgthu aku eaa . :] . na kate aku nie ade prob . hurmm ? gase takde lagik buad mase nie . na kate gaduh dgn sape sape . TAKDE . aku BAIK ;] . winkwink* . mm . na kate aku datang BINTANG ;] ? pon ta jugak . ap KENE dgn aku nie . aku pon da bosan ler jadik diri aku nie . HUH =,= . STRESS kod . stress mende pulak ? . YELA . myb aku stress sebab aku tak DAPAD DATING dgn bie aku ler . huwaaa :'( ! da 2 HARI kod ta berjumpe . RINDU rasa hati :] . hee . gedik-NYE la aku nie . wiii . MAMPOS kau lar . aku kan ta pena kacau hidup orang . jangan kacau hidup aku . :] . please OKEY ? 
    
  I LUVE YOU BIE* . aku RINDU kau lah bongok ! :[ . GAHHHH (!) O.o . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan